HEJSVEJS

Efter en liten ofrivillig bloggpaus (var tog tiden vägen liksom?) så tänkte jag köra en liten update på de senaste dagarna. Helgen var lugn, jobbade torsdag, fredag och lördag. I söndags drog jag, älskling, Martin, Johan och Malin till Martins land. Så hade några trevliga dagar där med sol, bad, god mat och massa alkohol haha, när vi kom dit i söndags började vi dricka vid 10 på morgonen fram till runt 2 på natten, fyfan vad skit jag mådde dagen efter, haha..
Åkte hem igår för jobbade idag och imorgon cash is king liksom, kan ju bara säga att det var så jävla skönt att kunna sätta sig på toan utan att få 100 flugor i röven och slippa få kväljningar av ute-dass-lukten, fyfan alltså. Här är lite bilder från dagarna som gått:

 


Fina örhängen jag fick av älskling
 
Utsikten från uteplatsen på Martins land, så nice
 
Min fina
 
Middag på bryggan
 
Martin spelar gitarr, mys
 
Vi va uppe på toppen av ön en kväll, hur fint?
 
Älskar dig!
 
Det bästa med att komma hem var att pussa på den här sötnosen
 
Ali fixadelunch till mig idag, så gullig
 
Nu ska jag äta sushi och kolla på pretty litte liers
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skönt för dig med lite avkoppling hjärtat! Kommer över nån dag framöver på en kopp kaffe😄 älskar dig❤

Svar: Ja det får du göra ❤
Sandra Olsson

2013-07-11 @ 00:55:37
Postat av: K

Fiint det såg ut, vart är det?

Svar: En bit utanför åkersberga, kjellholmen tror jag de hette :-)
Sandra Olsson

2013-07-11 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0