TORSDAG

 
Men hej! Den sista timmen på jobbet var rejält seg så försökte blåsa stora bubblor och ta bild, kul likzom. Min uppdatering har inte varit den bästa dem senaste dagarna men det finns bara en orsak till det, mitt liv har iprincip sett likadant ut varje dag: vakna, träna, jobba, äta godis (JAG ÄR SÄMST), komma hem, kolla tv, äta, sova, så inte mycket att skriva. Dock hade jag en rolig dag då Tess, Jessica och Fille kom över och sen kom även Amanda på kvällen men det var trevligt iaf. 
 
Nu är jag på tuben påväg hem, kan inte fatta att den här veckan äntligen  börjar närma sig sitt slut!! Så nice. Längtar tills jag slutar på lördag, vet inte riktigt vad som händer då men ska hitta på något roligt iaf och ska bli så skönt och veta att man inte jobbar dagen efter :D
 
Har bokat tvätttid till klockan 8 ikväll och tänkte dra ut och springa mellan maskinerna också, känner mig tjockare än någonsin efter allt jag ätit idag så det är bara att gå ut och röra på fläsket hehe.. Måste plugga också. Aja men hoppas ni haft en bra dag ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0