VARMT

Efter 2 lediga dagar (hur skönt som helst) så är jag tillbaka på jobbet igen. Det är nått knas med acn i centrum då det är SJUKT varmt på jobbet, Ali har hämtat en extra fläkt, godis har blivit förstört och jag är sjukt lökig, skulle på riktigt kunna stå naken och jobba.. Om det ska vara såhär varmt hela veckan så a då vet jag fan inte vad jag gör -.- Jobbar iaf till fredag (stängning varje dag, standard liksom utom fredag då jag krävde att få öppna, ge mig ett liv liksom). Sen är jag ledig till fredagen efter, huuuur nice? Jobbar sedan på helgen och veckan efter det drar vi till marholmen.
Men nu ska jag fortsätta arbetet här (och svettas) det jobbiga är att jag har druckit hur mycket som helst idag så börjar bli rejält kissnödig, men stänger inte förens kl 7 så får väl knipa igen en timme till.. Juste ska lägga upp lite bilder från igår också, så kika in här sen ❤

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Herregud vad jobbigt gumman :(

2013-07-29 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0