YESTERDAY

 

Hade en sån jäkla chill-dag igår. Gick ut på en promenad på morgonen, åt frukost och började kolla en ny serie (pretty little liers) sen vid 4 drog jag och tränade med älskling och sen avslutades kvällen med en sjukt god middag, fiskpaket. Hade inte gjort det tidigare (och hittade inget bra recept) så blandade bara ihop lite grejer på ren chansning och det blev så jäkla gott!!!! Det jag hade i var: 100 g rödspätta som jag köpte i charken på Ica, en skivad morot, lite purjolök, dill, örtsalt, en halv pressad citron och 3 klickar smör och sen hade jag paketet på grillen i ca 20 min och till det hade jag mosad färskpotatis, så-jäkla-gott.
Nu är jag på Jam Jam och har precis öppnat, slutar halv 2 idag så det är chill, då ska jag dra till gymmet, ha en bra dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0