FEMTON TRÄTTI

Jag och Frida igår

 
Hello! Sitter och väntar på att the last song ska bli klar (gäller att passa på att titta på töntiga tjej-kärleksfilmer när älskling inte är hemma), så tänkte blogga en sväng sålänge. Hade en himla mysig dag med Frida igår. Vi var nere i sumpan, satt på cafe chino och drack varsin cider, var btw en jätte söt kille som jobbade där, jätte glad och pratsam det smittade liksom av sig, sen när vi skulle gå ut och sätta oss han ba: gillar ni chili eller vanliga nötter? Ta det ni vill ha jag bjuder. Så söt haha :-) Sen köpte vi med oss godaste rosevinet hem, grillade (Sanny aka Fredde grillade) och satt och snacka på balkongen och kvällen avslutades med dröm-kladdkakan, bra dag med andra ord.
 
Imorse gick jag upp vid halv 7, följde med Frida till tåget sen körde jag ett bröst pass på gymmet, drog hem och fixade upp lite här, somnade en stund (assss skööönt) sen har jag kollat how i met your mother, ätit både lunch och kladdkakan som var kvar fan, så är sjukt mätt. Skulle varit skönt att dra ut och springa en runda men vädret suger så får se hur det blir med den saken, hörs sen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0