GODMORGON!

Vaknade vid 5 imorse och kunde inte somna om. Kan iofs bero på att igår när jag kom hem från jobb och träning (typ halv 10) så åt vi middag och sen somnade vi. Så vid 5 hade jag liksom sovit 6 timmar och alltid när jag vaknar efter 6 timmar är jag pigg. Bestämde mig iaf att dra till gymmet. Blev ett grymt ryggpass as jobbigt då, as skönt nu. Körde lite mage sen crosstrainern i 20 min också. Nu är jag på jobbet och ska strax öppna skönt att ha träningen gjord och bara kunna dra hem och chilla (läs: städa) sen när jag slutat. Ha en fin dag ❤


Kommentarer
Postat av: mickis

Jaaa det var den =) hihi puss

2013-06-25 @ 12:12:32
URL: http://wonderwomans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0