LYCKA

Våran klass har en grupp på facebook och så fort något tentaresultat kommer upp så skriver alltid någon det där, vilket fall så imorse skrev Anneli att tentaresultatet kommit. Asså jag tror inte ni förstår hur nervös jag blev när hon skrev det, blev typ illamående, bajsnödig, kissnödig, svimfärdig (osv) på samma gång. Ali kom precis förbi också och han undrade vad det var med mig haha fick iaf gå iväg och kolla resultatet och sekunderna innan man trycker är fan inte okej alltså och sen när det står: G blir man gladast i hela världen, typ. Nej men var en sån jävla lättnad att jag klarade denna för:
1. Hade inte orkat ha 2 omtentor.
2. Nu kan jag chilla hela veckan på marholmen (denna tenta låg samma vecka!!!!)

Nu är jag påväg hem från jobbet, skulle egentligen hem och städa men vafan de får vänta det är ju fint väder och grejer, plus att jag är glad och då vill man inte förstöra humöret genom att åka hem och städa.. hehe så ska möta pappa i sumpan och äta lunch nu. Är sjukt hungrig (som vanligt). Tjoooo!


Kommentarer
Postat av: mammi :)

UNDERBART med tentan gumman <3

Svar: Ja :D ❤
Sandra Olsson

2013-06-25 @ 17:35:58
Postat av: stina

woohooo grattis :D

Svar: Tack fina ❤
Sandra Olsson

2013-06-25 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0