NY VECKA

Hej på er! Idag har jag jobbat på jam jam, det är faktiskt väldigt skönt att vara tillbaka där ändå, iaf efter flash jobbet, fyfan. Ska jobba på onsdag också sen 2 pass nästa vecka och typ heltid i juli, är iaf helt ledig vecka 33 och sen nästan hela vecka 32, så det blir lite semester iaf :-)

Sitter på pendeln nu, har årets huvudvärk och mina Ipren ligger i andra väskan (standard) men är faktiskt påväg till gymmet och tänkte köra ett pass, huvudvärken brukar ju släppa när man tränar. På tal om träning och jobb, när jag var förbi Lagan sa både Akeash och Ratan ba: "sandraa vad smal du blivit, tränar du mycket?" Man ba eh tack eller? Sen idag frågade Ali om jag gått ner i vikt haha, såå jag blir tydligen tjock av att jobba eller så är det bara för att jag haft "tjockis jobb" restaurang och godisaffär liksom. inte konstigt att man lägger på sig lite, hehe. Nej men får helt enkelt INTE äta något godis när jag jobbar nu, seriöst :P Aja men nu är jag framme, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0