ONSDAG

Godmorgon! Ni som känner mig vet att jag alltid drömmer massa knäppa drömmar och inatt var inget undantag. För det första drömde jag massa olika drömmar allt från att jag och älskling var på grönan (han skulle tvinga mig att åka den där nya eclipse men jag vägrade) till att vi var på någon stor mataffär med hans kompisar och lackade på dem för att dem hade köpt massa fryspizzor och sen fick jag ingen haha, men den knappaste drömmen var ändå att jag och någon kompis (minns inte vem) var utanför där mamma bor så vare någon randomtjej som ville börja hänga med oss men vi orkade inte det men hon var sjukt tjatig så gav henne mitt nr sen gick vi hem till mamma. Hade med mig paddan också som var en bebis haha han satt liksom på min mage i en sån där sele. Sen helt plötsligt kommer den där tjejen plus 20 andra och försöker storma lägenheten, slänger grejer mot fönstren, försöker bryta upp dörren osv så vi blev skiträdda men jag var mest orolig för att dem skulle ta min "bebis" haha. Tillslut slutar dem men efter en kort stund knackar det på och då står Marita (Sannys mamma) utanför och har årets krulligaste år och ser livrädd ut, jag öppnar och hon är skit arg och undrar varför jag inte släppt in henne tidigare haha, sen vaknade jag. Det var väl trevligt att vakna till en liten morgon berättelse hehe? :-)

Något som är mindre roligt är att jag har sjukt ont i min ena framtand, känns som att jag har fått en fet snyting, jag gissar på att älskling slagit mig i sömnen inatt.. Nu ska jag dra iväg och träna sen runt halv 2 ska jag möta världens bästa frida i sumpan. Grejen är att hon ska flytta till Stockholm (bästa!!!!!!!) och fått för sig att hon ska köpa lägenhet i Hammarbysjöstad, big no liksom. Okej det är jätte fint och så, nybyggda lägenheter osv MEN sumpan is the shit och det kan hon ju inte inse efter hon köpt lägenheten så måste försöka övertala henne idag. Hoppas ni får en bra dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0