ORKAR INTE..

Jag hatar det här, för det första får jag ingen jävla hjälp av doktorn jag går hos, så har fortfarande inte fått någon tid hos en KBT-terapeut som jag borde fått för länge sen? Så jag har bara försökt att vara som vanligt och kämpa på för att jag ska kunna må bättre och det har faktiskt hjälpt lite, har iaf känt att det går framåt men såklart ska det hända nått som får allt att bli skit igen.

Jag klarade inte min första tenta jag gjorde, den där jävla tentan som jag tog mig till fast jag mådde skit hela vägen, som jag var så jävla nära på att skita i flera gånger men som jag åkte och gjorde ändå, den kuggade jag på. Jag är inte ledsen för att jag "kuggade" för det kan hända alla, jag är ledsen för att det här är det sista jag behöver nu, jag orkar inte och dessutom så tyckte jag att denna tenta gick bättre än den andra vilket betyder att jag säkert kommer ha kuggat den också vilket i sin tur betyder att jag kommer ha 2 omtentor i augusti. Så så roligt sommarlov var det, kul jävligt kul / ledsen tjej

 

Update: ehm trodde inte det kunde bli sämre men tydligen, såg nu att tentan låg vecka 34, dvs efter den veckan vi ska vara på marholmen. Ni ba jaha? Men låt mig förklara. Visst att jag varit ledig lite nu men skulle fortfarande inte kalla det semster eftersom att jag mått dåligt och vissa dagar bara legat hemma och inte gjort ett skit men a. Kommer börja jobba nästa vecka lite mer och sen jobba hela juli fram till vecka 32 där jag hade tänkt att vara lite ledig eftersom att älskling fortfarande har har semster (kunde inte ta något ledigt innan för det är bara jag och Ali som kan jobba i juli så kommer bli mycket då) och så kommer Diana hit också. Men eftersom att vi är fattiga så kommer vi inte direkt ha råd att göra nått speciellt i sommar kanske äta ute någon dag fine men det är de. Så det enda jag har planerat att göra på hela sommaren som jag verkligen såg fram emot var att åka till marholmen vecka 33 skulle bli så jävla skönt att bara komma bort en vecka och bara koppla av men åh ja, det kommer ju vara så jävla roligt och avkopplande när jag måste plugga hela veckan (not). Asså allt är förstört.


Kommentarer
Postat av: stina

vännen då, jag vet ungefär hur det känns när allt känns piss, har själv haft en sån period då jag mått fett dåligt för allt gått åt helvete typ. svårt att förklara. Men jag tror på dig det kommer lösa sig ska du se <3

Svar: Tack gumman för dem stöttande orden, det betyder <3
Sandra Olsson

2013-06-18 @ 16:57:51
Postat av: Tessan

<3 allt löser sig. Finns här!

Svar: Tack sötnos <3
Sandra Olsson

2013-06-18 @ 23:31:15
URL: http://tetttte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0