PÅVÄG TILL SÖDER

Har faktiskt varit väldigt aktiv sen jag vaknade. Gick ner till tvättstugan och som tur var så fanns det en tid på en gång så slängde in två maskiner. Tror inte ni förstår hur mycket det stank om våra kläder.. Smart som jag är så torkade jag upp en proteinshake som jag spillde ut på golvet med en handduk och dagen efter vi haft vår fest, både jag och älskling ba fyfan vad det stinker vi trodde på riktigt att någon typ bajsat eller spytt i tvättkorgen men nope det var handduken jag hade torkat upp med haha.

Nu kom jag in på något helt annat här skulle ju berätta vad jag gjort men vilket fall så efter jag slängt in tvätten var jag och handlade, kom hem, slängde ihop en sjukt god kall potatis sallad, gjorde en ännu godare sås med fetaost samt en dressing som jag inte smakat än. Lägger upp recept på allt sen :-) nu är jag påväg till söder, ska låna en form av mamma och sen ska jag till optikern och fixa en grej och eventuellt möta upp mamma och fredrik en sväng ❤

Och så en liten bild på mig och fillefjonkan, bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0