PRUTT JAM JAM

Är på jobbet nu och väntar på att klockan ska bli 7 så jag får stänga. Hatar btw att jobba 12.30-19.15 för jag äter innan jobbet sen har jag liksom ingen rast så vid 4-5 är jag ju svinhungrig? Detta resulterar till att jag tänker "okej jag kan ta typ 2 godisar så jag orkar stå här till kl 7 utan att dö av hunger" men det blir aldrig 2 godisar det blir typ 10 godisar (MINST) och lite glass osv. Detta betyder att jag brutit 2 avtal som jag hade med mig själv:
1. INTE äta på jobbet (godis alltså att ta med en morot hemifrån är liksom okej).
2. Vara nyttig denna vecka.
Fan jag suger.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ta med godis till mig istället!!! ;) ♥
Puss på dig! Måste ses snart! ♥

Svar: Hihi ja :) jag vet!! Saknar dig ❤
Sandra Olsson

2013-06-24 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0