SOMMARLOV

Hej! Sorry att jag inte har uppdaterat på några dagar men har haft lite fullt upp. För att summera: tenta plugg, har dock haft jäkligt svårt att koncentrera mig men åkte iaf och skrev tentan i fredags så det känns bra. När jag kom hem efter det så storstädade jag hela lägenheten, fyfan vad skitigt det var och sen på kvällen hade vi inflyttningsfest som vart så jävla lyckad. Igår låg vi inne hela dagen och segade, började kolla på how i met your mother, sjukt bra faktiskt hade bara kollat nått avsnitt då och då så kul att kolla från början.

Nu har ju jag sommarlov och det kunde typ inte varit mer passande än nu. Ska försöka ta det lite lugnt de närmsta dagarna nu, ska till läkaren imorgon igen så får se vad han säger och vad vi kommer fram till. Har ju sagt upp mig från flash men måste ju göra något i sommar, känns lite jobbigt att tömma sparkontot liksom.. Men förhoppningsvis får jag lite tider på Jam Jam och lite på Lagan. Det löser sig på något sätt iaf, nu ska jag fixa upp här hemma innan älskling kommer hem, puss!


Kommentarer
Postat av: Stin

How i met your mother e bäst asså.

Svar: jaa :D
Sandra Olsson

2013-06-03 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0