SÖNDAG

Vet att min uppdatering har sugit de senaste dagarna på vafan det har ju varit midsommar och grejer. I torsdags hängde jag med pappa, det var jätte trevligt. Fredags vare ju som sagt midsommar, jag och älskling hängde i kista på dagen och shoppade, var så sjukt länge sen jag gick runt i h bara köpte grejer, så jag var glad tjej :D köpte bla nya convers, underkläder, en tröja mm. Sen satt vi på balkongen hela kvällen, åt midsommarmat, drack och hade trevligt, Lii var förbi en sväng också så de va kul :D Igår och idag är bara slapp dagar så inte mycket att säga liksom. Puss och kram då!

 

Liten poddis har hittat ett nytt gömställe

 

Pappa köpte med sig godaste brezeerna från thai, varför finns inte den här smaken i Sverige?

 

Någon var brun..

 

Min fina älskling på midsommar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0