SUMMER DAYS

I onsdags var det Fredrik och mammas 4 års bröllopsdag så vi var ute och åt middag på stekpannan, sjukt gott. Blev ingen sen kväll dock, älskling kom och hämtade mig vid 11 så det var nice.
 
(tandställnings-smile haha dock sjukt nice hur mycket bättre tänderna är efter en månad nu)
 
Igår var vi ute och badade och sola hela dagen vi hittade ett jätte mysigt ställe som bara var ca 10 min bort med bil, vi låg nästan helt själva där också, tog mitt första dopp, så jäkla härligt. Dock brände jag upp hela min kropp typ, speciellt benen så blev ingen sol för mig idag.
 
 
Idag har jag varit och klippt paddans klor och hängt med fillefjonkan en stund, vi åt kebab, drack cola och snacka massa skit, det är så skönt att vi bor så nära varandra nu när jag flyttat till sumpan. Vi kom iaf fram till att det här inte varit det bästa året direkt för någon av oss haha. Efter jag varit med fille drog jag och handlade på ica maxi och sen var jag och älskling ute på ängarna med paddan, han är så sööööt när han springer runt, bebbin.
 
(jävla bajs att vi inte fick den goda såsen på bara, buuuhh)
 
(finaste bilden på mina favorit killar)
 
Vi har precis grillat burgare (sjukt gott!!) och nu ska vi fortsätta kolla på how i met your mother, bästa. Återkommer med recepten och de imorgon. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är verkligen värt det att ha tandställning :D

Svar: eh ja :D lätt!
Sandra Olsson

2013-06-08 @ 15:16:06
Postat av: Mamma :)

Vad fina bilder hjärtat :)

Svar: Tack <3
Sandra Olsson

2013-06-08 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0