THE LAST SONG

Tro det eller ej men begav mig faktiskt till gymmet i eftermiddags igen.. Efter att ha tryckt i mig årets största lunch efterföljt av en jäkligt stor bit kladdkaka (det finns fan inget stopp på mig) kände jag att jag behövde röra på fläsket och eftersom att det regnade fick det bli gymmet igen. Dock gjorde mitt sumo-mål så att jag levererade ett kungligt pass, 12,5 km, 80 min och brände nästan 900 kcal, sprang i lite mer än en timme och PW(ade) resten så det kändes ju bra efter om man säger så.

Till något annat, kollade precis klart på the last song och låg och bölade haha, sorligt men bra film, nu ska jag dock kolla på how i met your mother (ni ba nehe äre sant??) för att bli lite glad igen, man får ju inte somna ledsen! Puss och godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0