TODAY

Imorse när jag och älskling vaknade så åt vi frukost och sen skulle vi bege oss till gymmet. Det är inte jätte långt dit, lite mer än 2 km och eftersom att det var fint väder och så föreslog jag att vi kunde gå men nope han skulle bestämt ta bilen (laaaaaatmask) vilket fall så bestämde jag mig då för att springa dit, så vi gick ut samtidigt så frågade jag hur lång tid han trodde det skulle ta för mig att springa och han sa 15 min. Så jag började springa och han gick till bilen, 11 min senare bam jag är framme, men vänta var är älskling? Nej han är inte framme än haha så där fick jag stå och vänta på honom fast han tog bilen? Jösses (kvinna) långsam person liksom, just sayin. Körde iaf ett spinningpass och sen blev det en prommenad hem och lunch framför how i met your mother ❤

Nu har jag precis duschat och ligger i sängen och bloggar hehe, älskling spelar musik på våra högtalare som pajjade på festen typ låter förjävligt för basen är helt fucked upp plus att dem håller på och lägga nått jäkla golv i porten eller vad dem gör så världens borrljud och nu har älskling börjat dammsuga också, vafan haha. Nej men det är mysigt med oljud, realy. Ikväll ska jag hem till Willan och grilla och dricka rosevin, det blir mysigt! Ha en bra lördag mina små läsare ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma :)

Hoppas ni får en mysig kväll sötnos <3

2013-06-08 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0