WHAT HURTS THE MOST

 
Jag älskar den här låten och videon. Kommer ihåg när jag hittade den första gången, fastnade för den direkt för hade hört cascadas version av den innan och älskade den, men orginalet är mycket bättre. Sen är jag en sån person som alltid lyssnar på texten i en låt, för låten blir så jäkla mycket bättre om det är en bra text och det är ju mycket av det dem sjunger om som gör låten bra, tycker jag iaf. Sen finns det ju undantag, vissa partylåtar där dem inte sjunger nått speciellt kan ju fortfarande vara bra om det är ett bra beat eller typ gangnamstyle är ju också bra, fast det enda man fattar i hela låten är "hey sexy lady" haha. Men vilket fall, tycker texten i den här låten är fin, den får iaf mig att tänka på att man ska vara ta vara på varandra medans man kan. Man ska inte skiljas osams, man vet aldrig vad som händer, jag tror nog att det är allas mardröm att om någon som man älskar skulle omkomma i en olycka att det sista man gjorde var att skrika på varandra eller att man vet att man faktiskt inte visat hur mycket man faktiskt upskattar den här personen. Så var snälla mot varandra nu och pussa lite extra på era nära och kära ikväll nu när det är fredag. Puss och kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0