23.23

Godkväll. Imorse var Jennifer och jossan här, det var trevligt :D sen var jag förbi flash och pappa en sväng och sedan hos frisören. Resten av dagen vill jag bara glömma om man säger så, fyfan.

Har försökt att plugga nu under kvällen och det har väl gått sådär är så himla trött och allmänt slut i huvudet och kroppen bara så känns som att jag inte får in något.. Vilket fall så bakade jag en kladdkaka nyss, men vafan inte ens det lyckades jag med. Har en as god glasyr jag brukar ha på men tänkte prova någon annan den här gången så sökte på kärleksmums (för den glasyren är ju as god?) och blandade ihop en sån men det smakade typ as mycket kaffe? Och det är inte nice, så nu är min kladdkaka förstörd :-( men men det är mitt minsta problem just nu.

Ska lägga upp recept på den "vanliga" kladdkakan jag brukar göra imorgon, för den är så god! Puss och godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0