HUNGRIG

Godmorgon, idag är det fredag och händer lite roliga saker :) Men först måste jag bara säga: fan vad hungrig jag är!!!! Haha. Alltså jag och Sanny brukar i vanliga fall ha massa saker hemma för vi lägger (typ) alla våra pengar på mat men nu har vi inte handlat sen i söndags så vi har inte ett skit hemma och det har vi inte haft på några dagar heller. Ex igår så skulle jag äta frukost men vi hade inga frysta bär kvar och då kändes det ovärt att äta gröt så jag tänkte göra en macka men nej vi har inte ens bröd hemma? Inte ens i frysen haha så fick göra pannkakor till frukost och det var liksom det enda jag åt fram tills middagen, bra liksom. Blev hungrig på kvällen också för satt och pluggade till typ halv 12 men nej fanns inte ett skit att äta :P så nu kurrar min mage så nu ska jag fan bege mig till centrum och köpa någon god frukost! Tur att det är lön idag ;)

Nog om mat, idag kommer Jennifer till Stockholm så ska träffa henne en sväng, as kul. Sen ska jag till frisören och färga min utväxt, äntligen. Har inte gjort det sen december, sjukt. Älskar att gå till Anna (min frisör) hon är så skön så det blir kul att hänga där ett tag :D Ne nu ska jag klä på mig och dra, neeeeed-fooood ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0