LÖPNING OCH TRÄNINGSTIPS

Hej på er! Har precis varit ute och sprungit runt sjöarna, fick min bästa tid hittills, yeey, men är långt ifrån nöjd, ska börja försöka springa 2 varv runt sjöarna snart så det blir en mil, 5 km är ju ingenting.. Men det får bli när skolan är slut (om 8 dagar!!!!!!) nu har jag fan inte tid haha.

Kunde jag inte bara hållt samma tempo som första km? Hehe och ofta jag sprang på exakt samma tid km 2 och 4? :-D

 

Måste tipsa om detta också!
Om ni har en smartphone så ladda ner dessa appar, tycker dem är as bra! Perfekt när man inte är på gymmet (eller inte har gymkort) och ändå vill köra lite styrka. Man fyller i information, hur lång man är, vikt osv sen väljer man hur avancerat man vill ha sen får man ett program med övningar man ska köra varje dag, mag-appen är bara 3 min sen 5 min på de andra så tar totalt 18 min att köra allt så det är skitbra! Sen är övningarna filmade så man ser exakt hur man gör också. Körde dessa nu efter jag sprungit och det var skit jobbigt (trots att det bara var 18 min) så prova! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0