NYA GREJER BAH

 

Åhh är typ övertaggad på att blogga, normalt liksom. Men innan jag drar igång så tänkte jag berätta vad jag har tänkt osv. Precis som innan så kommer jag skriva om mitt väldigt spännande liv (haha not men a) har även lagt till 3 nya kategorier till höger: "mat och grejer", "efterrätter och andra sötsaker" och "träning och nyttiga grejer". Som ni kanske förstår på namnen av de första kategorierna så tänkte jag börja lägga upp recept, både sånt som jag hittar på nätet/tidningar etc men även sånt som jag kommer på själv, så hoppas ni kommer gilla det :)

 
Sen träningskategorin är lite oklar än sålänge, men tänkte iaf ha den för att lägga upp lite tips om bra övningar, fitness produkter, något nyttigt recept kanske osv. Sen kanske min PT Sanny C Svensson säger nått smart någon gång som jag vill dela med mig av.
 
A det var de, puss då!

 


Kommentarer
Postat av: Stinos

Wiho:) kul att du börjat igen höhö

Svar: hehe eller hur, det är du och jag som rockar bloggvärlden liksom ;D
Sandra Olsson

2013-05-16 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0