TANDSTÄLLNING

Förrutom att byta jobb och flytta (haha ja mycket hinner hända på två månader) så har jag även skaffat tandställning! Så-jävla-glad. För er som missat det (ehh går det ens?) så såg jag ut som en hare i käften och tack gud (eller typ Sanny) att jag äntligen har fått tandställning. Okej just nu är det inte så snyggt men det är så värt det. Har haft det exakt en vecka nu och börjar vänja mig dock har jag haft sjukt ont men inte konstigt med tanke på att tänderna börjar flytta på sig på en gång:
 
 
Försökte ta en så likvärdig bild som möjligt men a det här är efter en vecka och man ser ju redan lite skillnad om man kollar på tänderna som är brevid framtänderna, coolt egentligen och tänk sen när jag haft den 1,5-2 år och får ta bort den, läääängtar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0