VÄNDNINGAR I LIVET

Ibland händer det saker som man inte riktigt räknat med, ibland bra saker och ibland dåliga. I mitt fall har det inte varit bra utan den senaste veckan har varit ett jävla helvete rent ut sagt men förhoppningsvis går saker åt rätt håll nu. Har sagt upp mig från flash då detta bara har varit ett stressmoment för mig (har jag insett nu i efterhand) och jag hoppas jag ska klara av skolan nu i slutet också. Är otroligt tacksam för att jag har en väldigt stöttande familj och pojkvän, utan dem vet jag inte vad jag skulle tagit mig till ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma :)

Vi älskar dig så så mycket gumman :)

Svar: Detsamma <3
Sandra Olsson

2013-06-08 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0