ÄNDRA ALDRIG PÅ ETT VINNANDE KONCEPT..

 
 

Idag har jag pluggat, tränat med Amanda och haft fredagsmys med älskling. Vi brukar alltid äta skaldjur vs burgare på fredagar, ja ni fattar ju vem som äter vad. Jag har ätit krabba varje fredag i några veckor nu men av någon anledning fick jag för mig att prova en grej jag såg på halv 8 hos mig, räktorn tror jag de hette. Men seriöst där satt jag framför idol och saknade min krabba, detta var inte alls lika gott? Dessutom gjorde jag om receptet lite OCH måttade allt jag gjorde för att kunna lägga upp recept här och sen blev det inte ens bra? Epic fail haha. Alltså SÅ äckligt var det inte men det var inte jätte gott heller liksom men aja.
 
Kollade matchen också, sjukt spännande och sjukt tråkigt att Sverige inte vann. Nu ska jag sova, imorgon ska jag plugga på dagen sen på kvällen ska jag umgås med mamma, vi ska gå ut och äta sen ska jag sova där. En sista grej innan jag avslutar, bilden till vänster alltså åhhhh.. Satt på golvet i köket så kommer paddan fram och "slänger sig" på rygg, lite svårt att förklara men det är så sjukt gulligt när han gör det sen sover han en stund och så gjorde han liksom så mot mina ben, och sen låg han där och blundade och sov, så söt, min lilla bebbo ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0