??!!%#!!!!!#



ASSÅ jag är på så jääääääääävla dåligt humör så det finns inte, har känt konstant ilska sen igårkväll!!!!!! Fattar inte varför det inte släpper för vissa saker borde man inte lägga så mycket energi på men jag kan inte låta bli. Stackars älskling som fick stå ut med mig igår när jag var skit lack. Vaknade imorse och kände mig fortfarande sjukt irriterad gick upp och fixade lite grejer som gjorde att jag blev ännu mer irriterad (haha ni ba whaaaaaat) och sen är det små grejer hela tiden som förvärrar min irritation ex igår, jag hade köpt 2 hg salami, älskling kommer hem från jobbet och frågar om han får ta, självklart säger jag men spara bara så det finns pålägg tills imorgon. Så ja imorse när jag var som surast och skulle äta frukost tar jag fram salamin och till min stora förvåning (not) så finns det en skiva kvar.. Seriöst det räcker ju verkligen, generös much? Så a nu är jag påväg till gymmet kommer lyfta dubbelt så mycket med min ilska bahh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0