GLADTJEJ.SE



Idag har jag varit i skolan och haft seminarium (redovisning). Precis innan ser jag att tentaresultatet på konsumentbeteende kommit upp, började på riktigt skaka av nervositet, bra innan redovisningen liksom.. Men var så nyfiken så var tvungen att kolla och känslan när det står: G är typ den bästa som finns, blev så jävla glad. Efter skolan var jag och hälsade på farmor som ligger på sjukhus just nu och sen påvägen hem, guess what då har tentaresultatet på externredovisningen kommit också så blev galet nervös igen när jag skulle kolla men klarade den också så fakkin yes, lycka. När jag kommet hem ska jag slänga alla gamla anteckningspapper som jag sparat ifall jag skulle behöva göra omtenta hehe :D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT GUMMAN!!!!! Du e såå duktig <3

2013-11-20 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0