HELGEN

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg, det har jag haft iaf :-) I fredags började jag dagen på gymmet, sen drog jag till coop och handlade lite grejer till kvällen samt hämtade ut min glossybox, fick det i födelsedagspresent av willan, så kommer få 3 st totalt, tyckte det var väldigt bra grejer i denna gång iaf:

 
 
 
Sen tvättade jag samt storstädade hela lägenheten, älskar när det är fint och nystädat hemma och man tänder massa ljus och sånt, det är mys. Sen åt vi vår standard fredags middag, älskling hamburgare och jag krabba :D Så gott! Den här gången kokade jag även upp skalen efter och gjorde som en buljong kan man säga och frös in.
 
 
Såg så goda ut så ville testa, gillar inte polly annars men dem var faktiskt väldigt goda
 
Myyys
 
Paddan ville också mysa och kolla idol
 
Min älskling
 
I lördags så låg jag bara inne och slappade hela dagen, kollade tv osv älskling var däremot ute och handlade oc grejer sen när han kom hem hade han köpt 2 presenter till mig, ett träningslinne och en bok, så snäll.
 
 
På kvällen så vare time for halloween fekke hehe, Jag och willan hade varit och köpt djävulsgrejer på buttricks i torsdags så vi körde liksom på de temat. Var hemma med älskling först och drack lite och kollade Thailandsbilder sen drog vi åt varsitt håll jag hem till Willan och han till en kompis som fyllt år. Här kommer lite blandade bilder från kvällen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag ätit pizza och druckit cola och nu äre bästa solsidan på tv, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0