HELGENS MAT

Älskling tyckte att jag försöker "framstå som nyttigare än jag är" på bloggen så tänkte berätta för er vad jag tryckt i mig i helgen, ärligt.

 

Lördag

Frukost: 500 g kvarg

Lunch: donken, en dubble cheese

Middag: burger king, en dubble cheese, pommes, lökringar, dipp och cola

Sen köpte även jag och Jessica 2 marabou, chips och dipp

 

Söndag

Frukost: en protte shake och banan

Lunch: subway

Middag: pizza och cola

Sen har jag och älskling även marabou och en bull-längd vi ska äta.

 

Så jaja okej kan väl medge att min kost inte varit den bästa denna helg hehe MEN då vill jag även tillägga att jag tränat 6 gånger denna vecka och då tycker jag att man får unna sig lite (läs: mycket) skräp mat, så det så Sanny S aka the ovster.

 

Ps. Sanny ville även att jag skulle hälsa er att han gillar all läsk, men vanilj-cola, det gillar han inte. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0