NATTIS

 
Ni bah fan vad hon bombar med mat, finns inget stopp ellllllerrrr? Nej men tänkte bara skriva ett litet godnattinlägg och tycker det blir roligare med en liten bild till. Så det fick bli denna på min "brunch" idag. 500 g kvarg med funlight, ägg, bacon och en rostad macka, tryckte i mig en protteshake innan också eftersom jag tränat, ja jag älskar mat, frågor på det? Skulle väga mig på gymmet idag också blev superglad när jag såg att jag gått upp ett halvt kg sen jag vägde mig sist haha normalt att man vill gå upp? Men ja för jag försöker bygga muskler och då måste man ligga på överskott och då går man upp så ja, VILL gå upp i vikt just nu för då vet jag att det händer nått iaf :-) och hur vet jag att det inte är bara fett jag går upp då? Jo för jag känner mig starkare, har kunnat öka i vikt på de flesta övningar sen jag började köra styrka i slutet av sommaren och det känns liksom bra :-) Oj vad jag kom in på nått som jag inte ens tänkt skriva om från början men så blir det ibland. Imorgon ska jag jobba på jam jam och sen blire fredagsmys, älskar det! Puss och godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: stina

ja gillar dina mat tips så dom får du gärna bomba med ;):) har hjälpt mig massa faktiskt hihi

Svar: Haha åh vad glad jag blir :D gullig du e! Men ska försöka lägga upp lite mer sånt då :D
Sandra Olsson

2013-11-08 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0