TORSDAG


Tjääbbbbba! Kom precis hem, har varit och stor handlat inför fredag, passade på nu när jag hade bilen (hade inte varit kul att gå hem med alla påsar). Det var lite jobbigt när jag skulle parkera i garaget sen bara.. Det är typ årets minsta plats det står (oftast, nu gjorde det de iaf) en bil bredvid och sen är det en stolpe på andra sidan och så måste man backa in. Nu har jag ju parkerat där ett x antal gånger nu så det är inga problem så MEN efter en liten olycka så har den högra sidospegeln gått av och det är liksom den viktigaste när man parkerar där för man måste kolla i den hela tiden eftersom att stolpen är på den sidan. Men det gick bra ändå tog det liksom väldigt lugnt, då brukar de mesta lösa sig ;D Nu ska jag äta frukost och plugga en stund och sen åka till jobbet ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0