TORSDAG

 

Råkade sova liiiiite för länge idag och det som stör mig är att jag var pigg vid 7 när älskling gick imorse så hade lika gärna kunnat gå upp då men nej (mam kan ju inte vara för duktig). Igårkväll hade jag och älskling taco mys och kollade paradise hotel. Har varit sjukt trött på tacos ett tag men igår var det fäätt gott.


Nu ska jag sätta på mig träningskläder och bege mig till gymmet (fetaste träningslåtarna kan ni se här över baam) sen blir det att plugga hela dagen, och mysa med paddan. Drömde att han och Sanny bodde i Thailand inatt och var jätte ledsen när jag skulle skiljas från dem :( och drömde även att jag hade skaffat en stor råtta men en äcklig lång svans. Sen ville jag inte ha den längre så försökte tvinga Sanny att ta med den till nått soprum (?) så att den kunde bo där med andra råttor.. Haha wierd. Aja ha en trevlig dag ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0