BILDBOMB

Tjäna! Hoppas allt är bra med er. Själv rullar väl allt på som vanligt och nästa vecka har jag 2 tentor så just nu är det plugga som gäller. Annars då? Har hunnit med att besöka Willan och Fille och ett subway besök med Jessica. Sen i lördags var Melissa har med Jacob. Har tränat as usual dock har jag inte kört några bra pass, har blivit lite halvoseriöst känns de som men a, idag tänkte jag köra ett ordentligt bröst och biceps pass iaf. Igår firade jag älskling 3 år tsm, sjukt! Dock "firade" vi inte det igår utan i fredags då jag lagade 3 rättersmiddag till oss och grejer. Här kommer lite blandade bilder från dagarna iaf:
 









 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0