DET HÄR VISSTE NI INTE OM MIG

  • Om jag lyssnar på musik i hörlurar måste jag stänga av om jag går in i en affär, kan liksom inte komcentrera mig på vad jag ska handla om jag har musik dunkandes i öronen hehe
  • När jag var liten var det någon som sa att spindlar gjorde bon i kanterna på en banan så jag måste alltid bita bort en bit innan jag äter bananen
  • När jag äter mackor äter jag alltid kanterna först
  • Jag är en riktig serie nörd, gillar serier mycket mer än filmer
  • Jag är riktigt jäkla sockerberoende går inte en dag utan att jag äter något sött MEN sen i måndags har jag börjat mitt nya sockerfria liv haha får se hur länge jag orkar men ska ge det ett försök
  • Jag älskar överaskningar (om dem ör bra vill säga hehe) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0