MINNEN..

Imorse hände en sak som händer mig rätt ofta vet inte om det bara är jag men ibland kan jag känns en lukt eller lyssna på en låt som gör att jag får upp ett specifikt minne. Och det är inte som att jag bara tänker "just det, det där" utan jag får typ som en speciell känsla i hela kroppen och så blir jag liksom lite ledsen för jag vet att det aldrig kommer hända igen :P Låter fett skumt men just en lukt eller en låt kan verkligen få mig att känna så.

 

Imorse ex så gick jag igenom spärrarna och då gick det förbi en kille som hade någon parfym som jag vet pappa hade när jag var liten och då kom jag och tänka på när vi (jag, Amanda och pappa) var på badhuset i duvbo när vi var små, kommer ihåg att det var så kul att gå dit och efter köpte vi godis och så gick vi hem och antingen lekte i parken eller turades om att spela Sims på pappas dator. Det är inte som att jag vill vara så liten egentligen för tycker det är skönt att vara vuxen och kunna göra vad man vill osv men samtidigt så saknar jag tiden då man var liten och bara kunde leka och ha roligt, inte behöva ta ansvar och bry sig så mycket om allt.

 

Lyssnade även på en låt imorse när jag åkte till skolan som jag hörde i Thailand och minns så väl när jag hörde den, var jag var, hur det kändes osv så det typ käns som att man står där igen när man hör den, som sagt kanske låter konstigt men a, undra om det bara är jag som känner så? Haha vet att jag försökt att förklara detta för älskling någon gång han ba va haha :P

 

Nog om detta, är påväg hem från skolan nu, har haft seminarium. Det var "det sista" i den här kursen så nu äre bara tentaplugg som gäller. Tänkte bege mig till gymmet, det blir axlar och mage idag. Sen ska jag hem och plugga och kolla PLL ❤️


Kommentarer
Postat av: stina

ja förs¨år va du menar, jag får också så ofta om jag hör en låt eller nåt man inte hört på aslänge.
Blir som en tidsresa liksom haha:P
Jag blir jättenostalgisk av sånt

Svar: Haha då är jag inte ensam då haha :D men sjukt att de blir så :P
Sandra Olsson

2013-10-18 @ 13:14:16
URL: http://cakegeneralen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0