MY BIRTHDAY

Här kommer lite bilder från min födelsedag, i början av kvällen tänkte jag nu måste jag ta massa bilder men sen glömmer man alltid bort det haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick så himla mycket fina grejer, lite svårt att se för det är sämst bild!! På morgonen av älskling fick jag en ny väska, träningsbyxor och ett par skor (sen fick jag lite hudvårdsprodukter dagen innan också) på dagen när farmor och pappa var här fick jag pengar och på festen fick jag hur mycket fina grejer som helst: kläder, underkläder, smycken, nagelack, saker till hemmet, iphonehållare när man tränar, presentkort, te, chailatte pulver från espressohouse, proteinpulver, aminosyror och lite andra sånna saker plus 2 flaskor, så är sjukt nöjd! Dagen efter fick jag även ett par byxor och 2 sjukt snygga glas som jag önskat mig av Sannys föräldrar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0