NATTINLÄGG

Har ont i magen av allt nyttigt jag tryckt i mig de senaste dagarna, måste skärpa mig, på riktigt! Idag på dagen har jag varit hos sjukgymnasten, städat, pluggat och hängt med bästa jessica. Var förbi på hennes jobb sen åkte vi till jakan och åt på burger king, egentligen skulle vi äta sallad med karl mohammed insisterade på burgare så vad skulle vi göra.. Var iaf väldigt trevligt och hann även träffa hennes 2 hundar en snabbis, så jäva söta.
 
Efter det kom älskling och hämtade mig och på tal om hundar, i bilen påväg till gymmet berättade älskling att han sökt på google idag hur det funkar att skaffa hund om man har kanin sen pratade vi hur mycket som helst om att vi faktiskt vill skaffa hund! Åh det vore så mysigt, älskar djur! Det skulle ju fungera bra när jag pluggar nu också och dem dagarna jag är i skolan skulle vovvsen kunna följa med älskling bara, Men får se, det är ju en kostnads fråga också och väldigt mycket ansvar som sagt men skulle verkligen vilja det.
 
Eftermiddagen spenderades iaf på gymmet, batteriet på min mobil var slut as usual så körde utan musik vilket är så jäkla ovärt, sen var vi och handlade på ica maxi och så har vi haft myskväll heeeela kvällen, bästa. Kollat idol, jag har ätit skaldjur, älskling burgare och så har vi tryckt i oss massa godis. Älskar sånna här kvällar och är så jäkla glad att jag har en boyfriend, helt ärligt skulle inte vilja springa ute på krogen varje helg för att "leta efter någon". Visst kan det vara roligt att gå ut ibland men då går jag ut för att hänga med mina tjejkompisar och umgås med dem och jag behöver inte ens bry mig om alla drägg som hänger där för jag vet att jag har den bästa killen som väntar på mig hemma :-) 
 
Mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: mammi :)

<3

2013-10-05 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0