ONSDAG



Hej på er! Shit vad dagarna går fort, hinner inte med. I Fredags fyllde jag år, var först i skolan, sen kom farmor och pappa över en sväng på dagen och på kvällen hade vi fest, men lägger upp lite bilder från det plus vad jag fick en annan dag. Resten av helgen tog vi det bara lugnt och sen har jag pluggat som ett as, vår ena kurs är så sjukt svår, orkar inte. Tror inte ni fattar hur mycket jag längtar tills jag kan börja jobba och slippa plugga. Just nu är jag påväg till skolan, vi ska ha en dataövning hela dagen så kommer säkert inte vara hemma förrens ikväll -.- 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är så duktig gumman! Jag är så stolt över dig,
Puss.❤

Svar: Gullig du e ❤️
Sandra Olsson

2013-10-02 @ 12:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0