SMILE


Godmorgon! Har precis varit hos tandläkaren och spänt rälsen. Har fått en ny tråd som låg i kylen innan och när den är kall så är den böjbar och sen när den sätts in blir den stel så när jag får ont ska jag tydligen äta isglass eller dricka isvatten så spänner det inte lila mycket hehe 👍 dessutom ska den här tråden "flytta på rötterna" så lär ju ha ont de närmsta dagarna, men det är sååååååå värt! Tandställning är det bästa jag gjort. Fattar ni hur sjukt det är att ha komplex och må dåligt över någonting i flera år och sen äntligen få göra någonting åt det. Kommer kännas så sjukt den dagen jag tar ut tandställningen och har snygga tänder, svårt att förklara känslan men det kommer kännas så jäkla bra, äntligen kunna le på bild, skratta osv utan att behöva skämmas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0