TGIF

Haha såhär har det sett ut hela veckan typ, älskling stackarn har legat sjuk hela veckan och paddan chillar galet som vanligt. Bara jag som varit igång och pluggat och grejer.
 
Jag kört så sjukt bra pass på gymmet nu sen jag sa att jag skulle skärpa mig så har iprincip träningsvärk i hela kroppen. Förra måndagen sa jag även att jag inte skulle äta nått socker och jag har faktiskt hållt mig om man inte räknar att jag drack lite alkohol förra fredagen samt typ ett glas cola zero dagen efter. Men inget godis, chips eller andra sötsaker vilket är grymt bra för att vara mig. Men vilket fall så tänkte jag iaf unna mig någonting gott ikväll för det tycker jag att jag är värd hehe, har varit sugen på kladdkaka sen jag började med detta så ska baka det, med maraboufudgen asså dröm, det vattnas i min mun när jag skriver haha.
 
Hade egentligen tänkt att sluta med socker helt just nu men mina planer ändrades eftersom att våra reseplaner ändrades.Vi hade egentligen tänkt att åka i januari och då hade jag tänkt att lägga om mitt träningschema samt kalorintag för att gå ner i vikt tills resan MEN eftersom att vi inte åker förrens slutet av mars så kommer jag köra på med styrketräningen som vanligt fortsätta äta mycket för att kunna bygga muskler (har ju gått upp lite mer än 4 kg nu sen i sommras) och sedan i mitten/slutet på januari så ska jag börja med min "diet" (eller vad man ska kalla det, ska kontrollera mitt kaloriintag så jag ligger på underskott för att kunna gå ner i vikt) och börja med konditionsträningen igen. Målet är ju liksom att få bort allt "fett" och försöka "behålla" musklerna, så ska bli kul att se hur detta kommer gå sen, kommer bli sjukt jobbigt men älskling ska köra på samma sak så då kan man peppa varandra iaf :D Det är tur att jag har honom som lär mig allt om detta haha, annars hade jag varit lost.
 
Men nu måste jag återgå till pluggandet, det börjar en handledning klockan 10 som jag ska kika på sen ska jag åka och handla och efter det: BAAAAAKA MIN KLADDKAKA // lycklig tjej 
 

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Sööta <3

Svar: Jaa visst är dem :-)
Sandra Olsson

2013-10-26 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0