YOU WERE RIGHT HERE ALL ALONG

 
 
 

Sitter och nynnar på Justin Timberlakes låt mirrors (varav rubriken) har fått den på hjärnan efter ett att den spelats ett x antal gånger igår hehe. Hej by the way. Tänkte kika in och skriva ett litet inlägg for once. För det första vill jag berätta om en rolig grej. I antingen Januari eller mars så ska Mamma och Fredrik bjuda med mig och älskling till Gran Canaria, hur nice och hur snällt? Vi har inte varit utomlands sen thai så en resa tackar man inte direkt nej till, så det ska bli väldigt skönt. Bilderna ovan är från när vi var där sist, då vare jag, mamma, Fredrik, Amanda och Thilda som åkte.
 
Annars då? Igår var vi på middag hemma hos Annica och Tommy med Sannys föräldrar, jätte god mat och trevligt sällskap, dock höll jag mig nykter hela kvällen då jag har väldigt mycket i skolan nu och dessutom är allmänt osugen på alkohol, älskling däremot fick i sig ganska mycket och när vi kom hem så somnade han brevid paddans bur, haha stabil kväll! Dock kände jag mig illamående och hade huvudvärk när jag vaknade (ehh smittar bakfylla eller?) så skippade träningen idag för att kunna koncentrera mig på plugget, blev dock en paus för handling, tvättstuga samt körning av pojkvän till donken så han kunde få sitt bakiskäk haha, duktig som jag är så köpte jag inget iaf. Men nu ska jag återgå till böckerna, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0