BLANDADE KÄNSLOR

Jag gillar faktiskt hösten, det är mysigt med tända ljus, att det börjar massa bra tv program (läs: idol), det är fint när löven skiftar i olika färger och man kan ligga inne en hel helg och ha filmkväll utan att få dåligt samvete. 

Det känns som att den här hösten har blivit som en nystart för mig. Har hållit igång bra med styrketräningen sen jag kom hem från marholmen, har gått upp 3 kg sen i sommras.. vet att mycket är fett men förhoppningsvis är det lite muskler också :-) Sen har jag gått 3 gånger på KBTn nu och det känns väldigt bra. Sen tog jag äntligen tag i att kolla upp mitt knä förrut så har ju även börjat gå hos sjukgymnasten. Och tillsist har även skolan dragit igång ordentligt igen och jag börjar få in de vanliga rutinerna.

Det känns som att saker och ting äntligen går i en positiv riktning, för den här våren och sommaren har varit den jobbigaste perioden för mig någonsin. Så jag är bara glad att allt det är över, kanske därför jag tycker det känns skönt med hösten. Sen har jag fortfarande vissa dager då jag känner mig nedstämd och allt känns jobbigt, speciellt nu efter morfar gick bort, men jag kämpar på och försöker att se saker positivt även om det inte är lätt alla gånger. Jag längtar tills den dagen då jag kommer må 100% bra igen, för det ska jag göra, allt går bara man vill, det gäller bara att aldrig ge upp ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0