FREDAG DEN 13:E

Började morgonen med ett pass på gymmet, bröst och biceps. Känner att jag blivit starkare i biceps men bröst.. Händer inte ett skit? Orka. Sitter på tåget påväg till skolan, har varit kissnödig sen centralen typ och är snart i rönninge.. kommer jag kunna hålla mig eller kommer vi få läsa på aftonbladet imorgon om en 21 årig tjej som kissade på sig på pendeltåget, ja det återstår att se. Nej men dricker ju typ 2 flaskor vatten när jag tränar och sen proteinshake efter så inte konstig att man blir kirrenödig likzom. Det borde finnas toaletter på pendeln?!?!?? 

Ska iaf träffa min grupp klockan 11 och gå igenom en inlämningsuppgift som är tills nästa fredag (som att jag inte hade nog att göra..) sen är det övning mellan 13-15 men funtar på att skita i den och kolla när den kommer upp på nätet istället för ligger efter som fan och kommer ändå inte fatta vad dem snackar om. 

Hoppas ni får en bra fredag ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0