HEYA

Idag har jag hängt med Frida, hon flyttade till Hammarby sjöstad förra veckan och jäklar vilken fin lägenhet :-) efter att ha spanat in den drog vi ner till gymmet, hon är body pump instruktör och ville köra igenom ett pass innan hennes premiär på fredag så körde med henne, så kul (och nice att ha en personlig instruktör likzom) dock kunde jag inte köra ben-låtarna på grund av mitt knä och bröst körde jag igår så kände direkt att jag inte alls orkade så mycket men annars körde jag på bra och Frida var grym! Nu ligger jag på soffan och segar, har en bröddeg som håller på att jäsa, ska göra pitabröd till middagen ikväll (haha vi äter alltid så sent? aja), mycket godare att göra själv, lägger upp recept på det någon dag så ni kan vara lika grymma som jag (åh nej ofrivilligt rim). Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0