JOBBIGA DAGAR

Godkväll! Ligger i sängen och ska snart sova. I tisdags gick min morfar bort. Det känns så overkligt även fast han varit sjuk länge. Antar att man bara inte vill inse att man förlorat någon som man älskar. Förrutom det har jag inte haft någon dator så har kommit efter rejält mycket i skolan, så känner mig sådär lagom stressad över allt. Men fick min nya dator i tisdags och idag har jag iaf lyckats kolla på 3 föreläsningar så "bara" 4 kvar att se innan måndag och typ hundra uppgifter att räkna i boken men a, det löser sig nog. Har även hunnit med en lunch med lillis och Willan idag samt ett pass på gymmet, har varit väldigt aktiv idag med andra ord.

Jag, morfar och mamma på marholmen ❤


Kommentarer
Postat av: stina

:( <3

Svar: :( <3
Sandra Olsson

2013-09-15 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0