MÅNDAG

Godmorgon! Har varit vaken sen älskling gick till jobbet imorse så har legat och pluggat med min dator i sängen. Klockan kvart över 9 börjar en handledning som jag måste se, ekonomikursen är sjukt svår så hoppas lite kommer klarna då. Annars då, har ont i halsen? Har druckit en stor kopp te nu på morgonen, om jag blir sjuk nu vet jag inte vad jag gör, skulle vara så jäkla typiskt! Ska ju ha min födelsedagsfest på fredag och igår var vi och köpte all mat, snacks osv. Det sköna var att vi köpte huuuur mycket grejer som helst 3 stora papperspåsar fulla men vi hade en 25 % rabatt på hela köpet och över 100 spänn i pant så det blev "bara" 900 någonting, men då köpte vi ju lite mat för veckan och så också :-) Men a skulle ju vara så jäkla typiskt om man skulle bli sjuk tills dess. Idag är det ju måndag vilket innebär sjukgymnasten och KBT, eftersom att jag har lite ont i halsen också så blir det nog ingen träning utan bara hem och plugga efter.
 
"Låt min päls vaaaara"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0