MIN LÖRDAG

 
Okej vet att jag har bombat min blogg ikväll, typ stalkat mig själv? Nej men kände att jag behövde ta igen min dåliga uppdatering. Idag har jag iaf tränat (ni ba näha?), pluggat (ni ba vaaaa äre sant) och sen har jag även varit på middag hos pappa, han hade gjort god mat och jag tog med mig efterätt (den berömda kladdkakan) gästerna (läs: kenneth) slickade rent formen så tror den gick hem! Sov så jäkla dåligt inatt, vaknade av att älskling skakade mig för jag skrek, drömde mardröm, hatar de. Så har gått och gäspat hela dagen, ska försöka somna lite tidigare idag så jag är utvilad imorgon, för då väntar en hel dags plugg, träning, samt handling inför veckan och min födelsedags fest. Puss och godnatt.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0