NATTIS

 
Varför går tiden så jäkla fort? Nu har en till vecka gått och skolan börjar nästa vecka, skolan som jag redan gått ett år på, sjukt. Jag har redan haft min tandställning i 4 månader och den här månaden fyller jag 22 år. Ibland vill jag bara stanna tiden och hinna ehh.. andas.
 
Har förresten kört på med seriösa och bra styrkepass i 2 veckor nu, känns så jäkla bra! Tränar ju för det mesta med älskling och han är så grym, bäzta. Blev ju nästan bara cardio förrut och kändes bara som att jag stod och trampade på samma ställe, utvecklades inget i min träning och hade inga mål eller någon motivation så allt kändes bara tråligt. Nu däremot, är (för det mesta) hur taggad som helst innan gymmet och  mitt mål är att bli starkare i kroppen, är trött på att vara en klenis hehe. Hoppas bara min motivation fortsätter att hålla i sig under hösten, men det tror jag :-)
 
Igår när vi var på gymmet och jag körde marklyft skulle vi se hur mycket jag kunde ta och a gjorde faktiskt en på 65 kg, dvs lite mer än min vikt, så det går frammåt iaf. Sen behöver jag ju inte nämna hur lång tid det kommer ta innan jag ens blir lite stark i axlar och bröst (mina svagaste muskelgrupper) men a, jobbar på det likzom. Nu är det dags för lite skönhetssömn och imorgon ska jag träffa Frida som äntligen har flyttat till Stockholm, godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0