RUNNING

Åh jag som inte skulle stressa? Den här morgonen har inte varit annat än stress. På nått sätt lyckas jag alltid förtränga att min dator är från stenåldern och att man måste starta den typ en timme innan den ska användas så den kan ladda klart.. Så tog sjukt lång tid (och det var precis så jag hann) att skriva ut åhörarkopiorna till föreläsningen, sen hade jag 4 min på mig att springa till tåget, hann precis.
 
Sen gick bara tåget till centralen idag (för att Obama är här ehh..) vilket gjorde att tåget blev sent så var tvungen att springa till pendeln som jag självklart missade precis och nu har jag ont i halsen för att jag var tvungen att springa så snabbt :P och så kommer jag komma försent, love my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0