TORSDAG

Godmorgon! Vaknade för en stund sen och tänkte börja plugga lite. Asså åh jag har inte tränat på hela veckan!! Har typ känt mig lite sjukt men ändå inte så har hållt mig hemma så det har inte "brytit ut" iaf så det är bra, kommer väl antagligen inte ens bli någon träning förrens söndag? Jag vet att vissa inte ens tränar alls eller bara kanske någon gång i veckan men jag är van vid att träna flera gånger i veckan och mår bra av det därför det inte känns så bra för mig när det blir såhär. Men det positiva är att jag både hunnit med mycket i skolan samt att fixa det mesta här hemma, det är bara vardagsrummet kvar att städa nu. Längtar som fan till imorgon eller a till på kvällen på morgonen ska jag till skolan och ha muntlig redovisning och det längtar jag inte till direkt haha, men nu måste jag sätta igång med plugget, ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0